Conform articolului 7 din Termeni si Conditii:

Clientii Bottega Verde Romania (www.bottegaverde.ro) pot returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:

a. Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;

b. Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate, etc) fata de comanda plasata;

c. Produsele prezinta defecte de fabricatie;

d. Clientul s-a retras din contract in termenul de 14 zile prevazut la art. 9 din OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. ATENTIE: Deoarece avem incredere deplina in calitatea produselor comercializate si respectam interesul clientului va informam ca va oferim dreptul de a returna un produs in termen de 30 zile, diferit de cele 14 zile specificate conform legislatiei in vigoare!

7.2. Bottega Verde Romania (www.bottegaverde.ro) acopera costurile de livrare pentru produse returnate pentru situatiile enumerate mai sus.
Clientul Bottega Verde Romania (www.bottegaverde.ro) nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

a. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute mai sus are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 30  zile calculata din ziua livrarii comenzi.

b. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute mai sus, dar produsul/produsele returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu sigiliul intact - daca este cazul si documentele care l-au insotit).

c. In cazul in care au fost comandate mai multe produse de acelasi fel, nu se accepta decat 1 (un) produs de acest fel desigilat, restul cantitatii de produse trebuie sa aiba sigiliul si ambalajul intact.

d. In cazul in care produsul prezinta ambalaj deteriorat, zgaraieturi, urme de uzura, urme de folosire excesiva (produsul nu a fost doar testat, ci folosit), lovituri ne refuzam dreptul de a decide refuzarea returului.

OG 34/2014 - Articolul 16 - Exceptari de la dreptul de retragere:
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art.9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:
furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator."

Deoarece avem incredere deplina in calitatea produselor comercializate si respectam interesul clientului va informam ca va oferim dreptul de a returna un produs in termen de 30 zile, diferit de cele 14 zile specificate conform legislatiei in vigoare!

In cazul retragerii din contract a Clientului, Bottega Verde Romania (www.bottegaverde.ro) ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii (vezi punctul 7.1), fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 2 zile lucratoare de la data de inregistrare a returului.
Returnarea se face numai prin transfer bancar in conturile bancare indicate de Client in format IBAN. Nu se fac returnari in numerar, posta, sau ramburs. Va rugam sa ne trimiteti datele contului pe e-mail, la adresa: [email protected], din momentul in care ne anuntati de decizia de a returna.

E-mail-ul trebuie sa contina urmatoarele informatii:

- Confirmati ca doriti sa returnati produs(e) din comanda cu nr. X;

- Specificati cantitatea de produse pe care doriti sa o returnati;

- Datele contului dvs in format IBAN. Nota: daca nu detineti un cont si doriti sa vi se returneze contravaloarea returului in contul unei alte persoane va rugam sa confirmati acest lucru in e-mail si sa specificati cine este titularul contului (Nume si Prenume complet).
ATENTIE!
Produsul trebuie sa aiba ambalajul original, sa nu prezinte zgarieturi, deteriorari, sau sa nu aiba sigiliul desfacut. Produsul trebuie trimis in ambalajul original cu care a fost primit la livrare! Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de returnare. Inainte de a returna un produs, va rugam sa contactati serviciul Relatii Clienti la adresa [email protected] sau la numarul de telefon 031 630 1972, sa anuntati ca vreti sa returnati produsul si ca urmeaza sa primim un colet de la dvs.
Returnarea produselor se va face catre: POMODAN COLLECTION SRL, str. George Valentin Bibescu nr 20, Bucuresti, sect. 1 numai prin curier privat.

IMPORTANT!
In cazul in care doriti sa returnati unul sau mai multe produse dintr-o comanda pentru care ati primit Cadou (vedeti regulament cadouri), iar valoarea produselor pastrate este mai mica decat cea pentru care ati primit cadoul aveti obligatia sa returnati si cadoul primit.